#7 MUSIC - MARKETING - BRANDING

Hoi! Dank voor alle reacties op het nieuwe format voor deze mailing, fijn dat jullie dit leuk vinden!
#7 MUSIC - MARKETING - BRANDING
Door Carlo Kiksen • Editie #7 • Bekijk online
Hoi! Dank voor alle reacties op het nieuwe format voor deze mailing, fijn dat jullie dit leuk vinden! 🙏 
Vandaag op het programma: 1. MUSIC: Verse tracks, Nick Murphy en crate digging naar toffe disco tracks - 2: BRANDING & MARKETING: Van gezichtsherkenning op reclameborden tot de branding van de volgende Bieber - 3: Stories versus newsfeed. 
Ook vandaag: Deze mailing een keer aan het einde van de dag, ipv begin. Wat hebben jullie liever? Meer tips? Reacties? Let me know! ✉️ Reply of gebruik de duimpjes onderaan deze mail 👍 👎  - Veel plezier 🙌

1. MUSIC
🔊 FRESH TRACKS // Carlo Kiksen on Spotify
EP: Nick Murphy - Missing Link
PLAYLIST: Lijst Willy & Wonka
2. BRANDING & MARKETING
Een dude keek gister naar een pizzareclame, maar zag een beschrijving van zichzelf
Is Nike's 'Breaking2' marathon bid more than a marketing stunt?
Building the Next Bieber
Why Instagram Is Suddenly the Best Place to Catch Sports Highlights
3. Stories versus newsfeed
We zitten middenin een grote revolutie op het gebied van content. Over niet al te lange tijd zijn het niet meer de posts, maar de stories waar we als marketeers allemaal veel aandacht aan gaan besteden. De camera is de nieuwe cursor!
Dit roept natuurlijk vele vragen op: Wat is de beste manier om content te verspreiden via stories? Welk kanaal past het beste bij mijn merk? What about advertising? De komende maanden vast en zeker meer antwoorden hierop.
Stories are the new News Feed
The News Feed is Outdated: How Stories Changed the Way I Think About Social Media
'Snapchat's audience is too young for us' says Heineken as it builds its mobile strategy around Instagram instead
Bye!
P.S. Hoera!!
Hoe vond je deze editie?
Carlo Kiksen

MUSIC - MARKETING - BRANDING 🔥 Door @CarloKiksen

Gemaakt door Carlo Kiksen met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.