Bekijk profielpagina

#53 🍇 Een editie met veel verse artikelen over marketing en branding

Wat een geweldige editie van Down the Rabbit Hole! Natuurlijk grotendeels door het weer, dit terrein
#53 🍇 Een editie met veel verse artikelen over marketing en branding
Door Carlo Kiksen • Editie #53 • Bekijk online
Wat een geweldige editie van Down the Rabbit Hole! Natuurlijk grotendeels door het weer, dit terrein en festival is gemaakt voor prachtige zomerdagen. Maar ook op andere punten was het vele malen beter dan andere jaren: Veel meer aandachtig muziekpubliek in de tenten, een halve nieuwe Alpha als fijn nieuw hoofdpodium (geluid viel alleen op sommige plekken tegen door de wind) en een goed programma, voornamelijk in de kleinere tenten. Hoogtepunt zonder enige twijfel David Byrne, die een totaal afwijkend liveconcept neerzet. Een meesterwerk, écht een van de beste shows van de afgelopen jaren. Maar ook erg genoten van Stippenlift, een magische LUWTEN, GoldLink, St. Vincent, James Holden en janatúúúúrlijk DJvT.

Ólafur Arnalds - unfold
👋 Bye!
Alles met een * is werkgerelateerd, maar nog steeds heel tof! Vorige mailing gemist? Die staat hier: #52 👺 GDPR Consent als conversiepunt
Hoe vond je deze editie?
Carlo Kiksen

MUSIC, MARKETING & BRANDING 🔥 Door @CarloKiksen
In mijn wekelijkse nieuwsbrief hou ik je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van branding en marketing in muziek, entertainment en breder. Elke dinsdag!

Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Carlo Kiksen met Revue.