Bekijk profielpagina

#50 🙋‍♀️ In de nieuwe industrie staat de artiest centraal

Hoera, editie #50 en dat vieren we met een bizar korte mailing waarin de artiest centraal staat 🙌 Afg
#50 🙋‍♀️ In de nieuwe industrie staat de artiest centraal
Door Carlo Kiksen • Editie #50 • Bekijk online
Hoera, editie #50 en dat vieren we met een bizar korte mailing waarin de artiest centraal staat 🙌 Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst naar ‘Groots met een zachte G’ geweest, de stadionconcerten van Guus Meeuwis in het PSV stadion. Ik vind dit écht een mooi concept, en niet alleen omdat er over vier dagen verspreid vele tienduizenden fans worden vermaakt met een hele mooie avond. Groots met een zachte G, De Toppers, Waylon’s Veronica Top 100 en ook wel Heel Holland Zing Hazes en Vrienden van Amstel Live zijn jaarlijks terugkerende concepten waar mensen een jaarlijks terugkerend uitje van maken. Qua marketinggedachte is het precies hetzelfde als een dancefeest of een festival. Heel slim gedaan van deze artiesten. Fijne week!

🙋‍♀️ In de nieuwe industrie staat de artiest centraal
Kort nieuws
👋 Bye!
Alles met een * is werkgerelateerd, maar nog steeds heel tof! Vorige mailing gemist? Die staat hier: #49 🤖 Artificial Intelligence: Een wake-up call voor artiesten
Hoe vond je deze editie?
Carlo Kiksen

MUSIC, MARKETING & BRANDING 🔥 Door @CarloKiksen
In mijn wekelijkse nieuwsbrief hou ik je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van branding en marketing in muziek, entertainment en breder. Elke dinsdag!

Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Carlo Kiksen met Revue.