#14 MUSIC - MARKETING - BRANDING

Hoi! Nog twee edities en dan ben ik een paar weken op zomerstop. Tot die tijd uiteraard nog hard aan
#14 MUSIC - MARKETING - BRANDING
Door Carlo Kiksen • Editie #14 • Bekijk online
Hoi! Nog twee edities en dan ben ik een paar weken op zomerstop. Tot die tijd uiteraard nog hard aan de bak met veel mooie klussen. Vandaag in de nieuwsbrief: Spotify hacks en spams (en fake artistiesten!), branding tactieken van Ronnie Flex en Jay Z en veel meer muziek, marketing en branding 🔥
Tips of reacties? Let me know! ✉️ Reply of gebruik de duimpjes onderaan deze mail 👍 👎 Delen? Yes please thank you! - Veel plezier en fijne maandag 🙌

1. MUSIC
Fresh Finds on Spotify
Mura Masa - helpline (feat. Tom Tripp)
Atlas Contact  Volgens Willem - Yaël Vinckx
2. MARKETING
How Spammers, Superstars, and Tech Giants Gamed Music
Predictive Growth Model v1.0
Content Promotion: Using Minimum Viable Tests to Blitzkrieg Growth in 2017
3. BRANDING
The Ultimate Guide To Motivating Users To Invite Their Friends To A New Platform
Ronnie Flex is niet blij met 3-sterren recensie voor album Rémi en gaat LOS op twitter
JAY Z Is Choosing His Streaming Service Over His Legacy—And That’s Wrong - The Dowsers
👋 Bye!
Hoe vond je deze editie?
Carlo Kiksen

MUSIC - MARKETING - BRANDING 🔥 Door @CarloKiksen

Gemaakt door Carlo Kiksen met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.