#11 MUSIC - MARKETING - BRANDING

Hi! Vanuit een very hot EKKO kantoor (waar ik een werkplek huur): editie #11. Vandaag op het menu: 1.
#11 MUSIC - MARKETING - BRANDING
Door Carlo Kiksen • Editie #11 • Bekijk online
Hi! Vanuit een very hot EKKO kantoor (waar ik een werkplek huur): editie #11. Vandaag op het menu: 1. MUSIC #kanniewachten op het nieuwe album van Bicep - 2. MARKETING Een nieuw framework voor conversiefunnels op basis van emotie 3. BRANDING Cannes Lions deze week 🦁 Effectiviteit versus creativiteit.
Tips of reacties? Let me know! ✉️ Reply of gebruik de duimpjes onderaan deze mail 👍 👎 Delen? Yes please thank you! - Veel plezier en fijne maandag 🙌

1. MUSIC
Bicep to release first album on Ninja Tune
Joris Delacroix - Start The Engine
🔊 FRESH TRACKS // Carlo Kiksen
2. MARKETING
Psych'd: A new user psychology framework for increasing funnel conversion
Snapchat rolt advertentiemanager nu ook uit naar Nederland
8 Marketing Ideas from Inside a $50 Million Startup
How To Target Your Competitor’s Customers With Facebook Ads And More Starting From Twitter
3. BRANDING
‘Resultaat’ mag nu bij Cannes Lions
👋 Bye!
Hoe vond je deze editie?
Carlo Kiksen

MUSIC - MARKETING - BRANDING 🔥 Door @CarloKiksen

Gemaakt door Carlo Kiksen met Revue. Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier. Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.